پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد

  • کد خبر: ۴۳۷۲۰
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
  • ۱
اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد
اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه‌های یک تا ۱۰ را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و در نهایت محمد مهدی قلی زاده از بابل رتبه‌های یک تا ۱۰ را از آن خود کردند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی به تربیت مهدی محمد ثمر از ارومیه، علی رضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد نیز رتبه‌های یک تا ۱۰ را بدست آورند.

در گروه آزمایشی هنر نیز روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران نیز موفق به کسب رتبه‌های یک تا پنجم این گروه شدند.

در نهایت کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و در نهایت صدرا فدائی از لاهیجان نیز رتبه اول تا پنجم گروه آزمایشی زبان را از آن خود کردند.

کنکور ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس با تاخیر تقریبا یک ماهه در روز‌های چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار شد.
 
منبع: ایسنا
 

نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد

 

نفرات برتر گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد

 

نفرات برتر گروه آزمایشی علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

 
اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد
 
 

نفرات برتر گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

 

اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد

 

نفرات برتر گروه آزمایشی زبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹

 

اعلام نفرات اول کنکور سراسری ۹۹ | رتبه سوم ریاضی از مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
1
0
هفتاد درصد پسر هستند..هنر هم به درد پسر نمیخوره وگرنه اونم پسر بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->